Kızlar iyi akşamlar. Bugün normalde 5+5 oldum akşam saat 16:00 ya kadar mide bulantısı göğüs hassasiyeti hafif kasık ağrısı vardı ama birden hepsi kesildi saatlerdir tık yok. Göğüslerim söndü hiç bir şekilde acımıyor bile. Böyle bazen hafiflediği oluyordu ama hiç kesilmemişti tamamen. Daha kalp atışı duymadık, bu hafta gidecektim ama korkuyorum. Yaşayan var mı böyle benim gibi?