Arkadaşlar 5. Ayım bitti bugün son 1 buçuk aydır akşamları inanılmaz midem şişiyır çok rahatsız ediyor beni böyle olan var mı çok yiyorum sanırım ya hergün az ye diyorum kendime ama sonuç aynı maalesef ilk gebeliğimde böyle bişey olmamıştı ama ikinci de çok oluyor çözüm önerisi olan var mı