Hep burdayım hamislerin doğum anılarını okuyordum pozitif veya negatif benimki biraz ani oldu 39+5 te persembe gunu normal kontrole gittim ankara bilkent hastanesi takipliydim neyse ağrı sızı su sancı hicbirsey yoktu ve pazartesi günü de gitmiştim bebeğimin kafası pzrtesi yukaridaydi ama perşembe yani doğum yaptığım gün makat gelişti ve başı yukariya dönüktü ve suyum fazlaydı ama hep üst sınıra yakın diyorlardı ilk Bi esinle beraberlik yasa veya yürüyüş yap baya işte yollar söylendi bekleyelim dendi sonrasında nst de 1 sancim çıktı tekrar bağlandım yine çıkınca yatış oldu zaten zamanımda gelmişti 2 de yatış oldu hastanede tek kişilik odada kaldim eşim de refakatçi kaldi gayet güzel ilgilendiler giyindim hazirlandim kan alındı nst bağlandı uzun sure sonra doğum saatini söylediler 7 8 civarında doğuma gittim 20.20′de oğlum doğdu 3 kilo 755 gram 53 santim ismi Atilla odama çıktım 2 gün sonra taburcu oldum 4 gün Annemlerde kaldım ondan sonra kendi evime döndüm yataktan kalktığım an çok zordu ama bu sefer de oturamadım yürüyüş yapmak daha iyi geldi ayakların bacaklarım bayağı şişti ayaklarımı yukarıya kaldırarak o şişliği 2 haftada attık oğlum sarılık oldu kilo kaybetti şimdi hem emzirip hem mama veriyorum yavaş yavaş alıştım şu anda Emziriyorum bunları yazarken