Kizlar bu ikinci gebeliğim ilk bebegimi 19.haftada hissetmistim şimdi 14 haftalık hamileyim. 2 gündür sanki bian da kalp atışı gibi anlık bir his olup geri gidiyor acaba bebek mı 🤤 zayıf hamile kaldım göbek falan da yok normalde oda etkiler mi erken hissetmeyi 😵💫