38+2 yiz. Normal doğum için herhangi bir sorun yok ama doktor 2 Haziran gibi suni sancı verelim deneyelim diyor bana da ama ben kendi sancım gelip doğum olsun istiyorum. Sizler ne diyorsunuz bu konuda. Tam bayrama denk geldiği için doktorlar olmayacak hastanede. (Doğudayız)