Selim_Alparslan Nurasel 30 dan beri giriyorum 35 haftalığım bugün yine girdim artık her hafta kontrol var + nst
Englishteacher 36. Haftamdayım hala girmedim 🤦🏻♀️ Sanırım benim doktorum çok rahat ki kasılmalarım falan da oluyor normal bunlar diyor. Pazartesi yine gidicem kontrole bakalım bu sefer nstye sokucak mı 🤷🏻♀️ Kontrollerim haftalık olmaya başladı artık
eerdem6 32de çalışabilir raporu alırken devlette yapmışlardı ücretsiz. Kendi doktorum 36 biterken başlayalım dedi 50₺ imiş ücreti haftaya gidecem
Yenianne7 Nurcin Fiyatlar nasıl doğum için önerdiler bana ama biraz uzak kalıyor bize sen gidiyormuşsun sorayım dedim. Muayene ücreti ve doğum ücretlerini biliyor musun ?
Filizever Nurasel 36 'dan sonra doktor sizin ve bebeğin durumana göre gerek görüyor. Ek ücret de oluyor
Nurcin Yenianne7 Yenianne7 cnm uzman dr muayenesi 70 tl. Doc 120 tl muayenesi... Nst 25 tl.. Uzman dr normal dogum:1200 Uzman dr zorunlu sezeryan:1700
Nurcin Yenianne7 dun aksam kontrole gittim. 4 dogum oldu :))) 2 normal 1 sezeryan. .. Digerini bilmiyorum.. Makine gibi ayni dr 15 dk da halledip tekrar muayeneye basliyordu 😁😁😁😁😁
Yenianne7 Nurcin Amanınn 😅 Darası da bize olsun bakalım. Bağcılarda var diyolar bide üniversitesi varmıs o daha pahalıymıs tabi esenler ve bağcılar yakın mı ben burda gurbetçiyim de bilmiyorum pek
Hasreterel Nurasel yok canım ben ozele gidiyom ek ucret almıyorlar nst ıcın 33+2haftalıgım daha gırmedım nstye hic
Nurcin Yenianne7 sen nerde yasiyorsun ki... Arada olsa olsa 10 dk mesafe vardir :))) hastane güzel temiz.. Bi gelip bakabilirsin. Bi de kacinci haftadasin son dakika doguma gelme 😁😁😁😁😁