Nz1 Benim eşim de uzakta çalıştığı için 3 ayda 1 görüşebiliyoruz. 🥲
Şuan riskli bir hamilelik geçirdiğim için sürekli yatıyorum. Annem sağolsun bakımımı yapıyor.
Ama ben eskiden çalışan biri olarak o kadar sıkılıyorum kii….
Ben de gün içinde bir şeyler izliyorum. Dualarım var onları yapıyorum. Uyumaya çalışıyorum vs.. =/