Kızlar devlet takipliyim. Her zamanki doktorum acil ameliyata gittiği için farklı doktora muayene oldum. İlk oğlumda 30. Haftadan sonra 2 haftada bir muayeneye çağırırdı doktorum, özeldi o. Ama bugün doktor birşey demedi. Kendi doktorum 4 hafta sonra vs derdi şimdiye kadar. Siz 30. Haftadan sonra muayene sıklığını artırdınız mı? Veya kaçıncı haftada 2 haftada bir gittiniz?