Nasıl anlatılır bilmiyorum ikinci ye hamileyim ilk oğlum 3 yaşına girecek ona hamile iken hiç bag kuramıyordum onunla doğunca bile ilk 2 hafta annelik hissedemedim gelen giden oldu ne bileyim sütüm gelmedi derken.. ama şimdi diyorum ki iyiki doğurmuşum o kadar seviyorum ki onu anlatamam. Simdi ikinciye hamileyim doğum yaklaştıkça bana biseyler oldu doğurmak istemiyorum sanki ilk oğluma bakamayacak miyim ona haksızlık yapıyor muşum gibi hissediyorum ilgilenemezsem onunla diye aklım çıkıyor hiç böyle hisseden var mı ki acaba