sadece1selda Selam kızlar her postta görüyorum kafadan çıkardığımda oldu stres yapmadım oldu yazılıyor ama bunu nasıl yapacagız nasıl yöneteceğiz ben şunu şunu yaptım uyguladım kafamdan attım diyen varsa tecrübeleri bekliyorum çok ihtiyacım var çünkü bu ay stres yapmamam gerekiyor ama nasıl yapacağına bilmiyorum 🙏🏻🙏🏻
Sendenbanakalan sadece1selda ben bir gün pes etmiştim bi baktım gebeyim 🫶🥹ama düşükle sonuçlandı şuan kafadan atamsıyorum olsun istiyorum cokta gecmedi üstünden ama olmadı :( yani ne zmn bırakırsak olur her şey
Ilgaz01 sadece1selda benimki şöyle oldu nisanda kocaman kocaman devasa yumurtlama çatladı mayısta pik görmedim 1 2 defa test yaptım sonra atttim bu ay karavana dedim konyaya gittim 1 dk oturmadı konyada ateşlenen geldim test yaptım.pozigif
Cettochahubas sadece1selda ovülasyon testi ve erken gebelik testleri alıp kaç gün öncesinden deli gibi test yapıyordum regl olunca ağlıyordum iki ay böyle oldu ilşkiyi görev gibi görüyordum. Baktım bu şekilde hayat devam etmez allahın benden aldığına değil verdiklerine odaklanmam lazım dedim bütün testleri çöpe attım bebek olsun diye ilişki yaşamadım, bir gün boş bir gün dolu şeklinde bile ilerlemedim görev gibi olmasın diye regl gecikmeden de test yapmadım eve hiç test almadım eşimle eski rutinde eğlendiğimiz mutlu olduğumuz sevdiğimiz şeyleri yaptık ve o ay hamile kaldım allahın izniyle 🌸 rabbim size ve isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin
sadece1selda @Sendenbanakalan bende öyleyim ilk gebeliğim öğrenmemle kürtaj olmam bir oldu şimdi yeniden denemek istiyorum ama kafamdan atamıyorum 🥲
PurpleRose sadece1selda emin ol o öyle bu ay stres yapmayayım demekle olmuyor. Gerçekten vazgeçiyorsun yada yapabiliyosn %100 teslimiyet. 7 yıl içinde 6 kere tüp bebek tedavisi ve tedavi ile 2 kere düşük.. en son gerçektem vazgeçtim artık eşime benden bu şekilde razıysan eğer ben bırakıyorum ilaçlar artık por gelmeye başladı tekrar tedavşye başlıcağımı düşündükçe ilçları düşündükçe midem bulanıyor dedm ve eşim kabul etti. 2. Ayında hamile kaldım. Çok şükür doğum yapalı 1 ay oldu. Vermiyosa vaktinin gelmediğinden Rabbim bizler için en iyisini bilir. Rabbim isteyen ve hak eden herkese versin inşallah.. sadece1selda
Meridaily sadece1selda bunu ben de çok merak ediyorum en düşünmüyorum, bıraktım gitti dediğim zaman yine olmadı🤦🏻♀️
Aylince sadece1selda gerçekten tak etmedikten snra kolay değil kafadan çıkarmak ama etkiliyor gerçekten.bende 8-9 ay uğraştım olmuyor diye Dr a gittim muayene kanlar filan normal çıktı enf varmış sadece fitil vermişti snra bı sorunum yokmus diye bı rahatlama gelmisti amaan olursa olur vakit nasip işi deyip fazla olan kilolarima yöneldim bari zayiflayayim hemde kafam dağılır diye spor salonuna yazilmistim bir kilo verdim yada vermedim bir sonfaki ay hamile kalmistim. Şuan ikinciye hamileyim çok ilginç yine kaç ay deneme ile olmamisti ramazanda bı salmislik geldi sahurdu oructu derken ilişki akla gelmedi sadcee bir defa oldu oda zaten tutmaz dedim bir gün dye. Ama olcagi varmış nasip ya gercketen ramazandaki o tek ilişkide kalmisim çok sasirmistim diğer aylar yumrtlama takibi yapip gün aşırı ilişki diye uğraşinca. bazen akışına birkmak gerekiyormus zor olsada.Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hayırlı tez vakitte 🤲
sadece1selda @Aylince öyle evet bende ilk gebeliğimi hiç bilmeden elde ettim yani çok rahattım ama o rahatlıgı şuan elde edemiyorum bilmiyorum kaybedince insanın içinde korku kalıyor yeniden olur mu olmaz mı diye,inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebişinizi darısı bize 🥲🥹🙏🏻❤️
Aylince sadece1selda size iyi gelen şeyleri hobi olarak yapsanız iyi gelmez mi stres konusunda :) bende çok anksiyetik biriyim her konuda isim zorlasiyor ama mesela örgü örmek beni aşırı rahatlatıyor beynimi boşaltıyor gibi öyle şeyler deneyebilirsiniz yada başka şeyler kendinize göre yürüyüşte olabilir açık temiz havada oda insanı resetliyor. İnsallah güzel haberler alırsınız 🙏
Aleffb sadece1selda kendine ve ailene odaklan Aşkınızı ilişkinizi sevkle yaşayın 🥳 Çocuk mevzusunu da rafa kaldırın Gör bak ertesi ay hop hamilesin :) Birde kendi beden ve ruh sağlığına çok özen göster Denendi kesin sonuç alındı 🥳
merva35 merva35 benim arkadasım sürekli doğuruyor benden 3 hafta sonra evlendi 4. çocuğunu yeni doğurdu benim yok herşey Allaha bağlı işte o da istemediği halde hamile kaldığını söylüyor bilmiyorum artık