Ani başlayan kanamamla biranda apar topar sezeryana alındım ilk doğumum normaldi sezeryan çok zormuş çok ağrım var henüz ayağa kalkmadim bebegimide hiç görmedim eşim resmini cekmis ordan gördüm biran önce kalkıp bebeğime gitmek istiyorum 1997 Gr 40 cm dediler kuvozde şuan süt sağma ya çalışıyorum damla damlada olsa dualarınızı eksik etmeyin