Seyma5454 Bata 5 gün varken kan verdim negatif çıktı beklediğim tarihte de olmadım negatif çıkıp sonradan hamile olan var mı 🥺
Sonaymom Seyma5454 bende oldu. Ama regli günüm geçmeden pazartesi verdim negatifti, yine regli günüm geçmeden sabredemedim aynı hafta cuma verdim 21 ile öğrendim.
Seyma5454 Sonaymom belirtileriniz oldu mu bende belirtiler vardı kasiklarda batma mide bulantısı bel sırt ağrısı falan ama şuan hiç biri yok acaba psikolojik miydi onuda bilmiyorum
Tazeanne56 Seyma5454 hayır yok arada bir bulantı ve göz kararması oluyor birkaç gün sürüp geçiyor sonra tekrar oluyor sonra tekrar geçiyor hatta ayın 24ünde dayanamayıp acile gittim kan verdim negatif çıktı
babyshark__ Seyma5454 olabilir canım çok kişi var öyle mesela ben 2gun gecikme ile gittim 14tu sonuç gecikmeyi bekle canım inşallah vardır bebiş
Tazeanne56 Seyma5454 olsun yine de belki geç döllenmedir canım hala umut var Allah bugünlerde güzel haberi almanı nasip etsin inşallah inşallah güzel haberlerini yazarsın buraya
Seyma5454 Tazeanne56 İnşaallah canım Rabbim bekleyen isteyen herkesin kucağını en kısa zamanda hayırlı bir şekilde doldursun