Sumisali_ Prensess33 idrar da protein kaçağı var gibi görünüyor. Tansiyon da bununla alakalı olabilir.
deryakrgz ozlem_2727 enfeksiyon olunca lökosit ve eritrosit değerleri olması lazım diye biliyorum ben..
ozlem_2727 deryakrgz evet ama başka test gözükmediği içim direk tansiyon demek ürkütür diye düşündüm ki tansiyonmuş
ozlem_2727 Prensess33 tansiyonsa protein kaçağı da. Eşlik ediyor. Demek doktor. Daha iyi. Bilir tabi ama. Tansiyonunuzu dengelemeye çalışırlar gebeliğiniz ileri haftada ise doğum planlanabilir inşallah bir sorun olmaz
Nursemom90 İdrarda spot protein gebelerde 300 e kadar normal kabul ediliyor kreatin normal i. Tek başına değil ikisinin oranı önemli. Benimde geçen ay spot protein 17 çıktı nefrolog bu şekilde açıklama yaptı
Prensess33 ozlem_2727 40+1 olduk bugün ilk defa tansiyon çıktı çok korktum açıkçası yarın sonuç için gidecem