Seraphenden Allah şifalar versin inşallah ben 2.kızıma hamile kaldığımda 3bucuk yıl vardı doğuma yakın incelme olmuştu ama hiç bir sıkıntı yaşamadım çok rahat geçirdim şimdi 2 kızım 11 aylık ben 4 buçuk hamileyim arası çok kısa şuan bir sorunum ağrım yok illa ki ağrı sızı olur ama 2.aydan hamile kalıp çok rahat geçecirenler çok gördüm kendine sıkıntı etme çok dikişini zorlayacak şeyler yapma elinden geleni yap gerisi İnşallah rabbim yardımcı olur Allah hepimizin yardımcısı olsun kardeşim