Semih hocanın özel sağlık sigortası anlaşması yok, biz o nedenle muayene için mecburen ücret ödüyoruz. Doğum için de profesör olduğu için hocanın ücreti 90bin denildi. Diğer hekimleri tam hatırlayamıyorum ama 50 veya 60 gibi bir rakam demişlerdi sanki