kızlar yarın sezaryene giricem kan grubum b+ ama bugün e nabızda girdim bir baktım a+ yazıyo bunu ben mi yazdım yoksa hamilelikte kan verdiğim için falan otomatikmen mi yazılmış hangisi doğru bilemedim acaba yanlış mı biliyorum annemde bir ikileme düştü acaba hastanede falan kan grubu öğrenme testi yaptırıpta kaç saatte falan çıkıyo biliyo musunuz?