Mineee5656 Kızlar ilk oğlumun ismi yiğit karan ikinci oğluma bi türlü karar veremedik siz olsanız hangisini seçersiniz?
Sidal Mineee5656 Bizimde yiğit Ege ama ikinciye asla karar veremiyorum zaten cinsiyet tam belli değil ama erkek hissediyorum bende :/
Mineee5656 Sidal sağlıkla gelsin bende çok kız hissetmiştim ama yanılmışım Buda erkekmiş sağlıklı olsunlar önemli olan o
Sidal Mineee5656 evet sağlıkla gelsinler yarın öğreneceğim yazarım artık gerçekten iyi olsunlar da kız erkek fark etmez ama hani cinsiyet konusunu da insan merak ediyor acaba ne