Ftmnnr Kızlar sezaryen sonrası gobegı ve bel cevresını toplaması açısından ne gıyebılırım yada ne alabılırım
Daisyy000 Ftmnnr Göbek kısmı dar olan taytlardan giydim. Korse hiç giyememiştim canım acıyordu. Çok şükür 26kg almama rağmen sarkma olmadı