Nart Hanımlar merhaba.. 3 ay önce doğum yaptım ve çoğu kilomu vermeme rağmen karnım baya kaldı araştırmalarıma göre karın kaslarım ayrılmış evde ona ozel spor yapmaya basladım henüz inşallah sonuç alırım. Bu arada 55kiloyum. Başına böyle bir şey gelen var mı varsa ne yaptınız iyileşmesi için
NurAyse_nur Nart ben senelerdir bu rahatsızlığın tedavisini araştırıyorum hatta bir buçuk yıl kadar pilates sporu bile yaptım ama maalesef geçmiyor sonra genel cerrah doktorlarına dahiliye bölümüne hepsine gittim estetik gerektirdiğini söylediler karın germe ameliyatı ile düzeltilebiliyormuş aynı zamanda karnındaki yağları alıp iç kasları onarıp toparlıyorlar fakat bu ameliyatı devlet karşılamıyor estetik ameliyata girdiği için sigortada karşılamıyor tamamen özel
NurAyse_nur Nart bu yüzden 3 bebeğimi hamileliğimde karnım 8 haftalıkken çıkmaya başladı çünkü zaten olağanda da bir karnım vardı hatta bu yüzden senelerce çok sıkıntı çektim çünkü giydiğim birçok elbisyi korsesi giyemiyorum
NurAyse_nur Nart sebep olarak da şu oğluma hamileliğimde karnım çok ileriye doğru büyümüştü ve sivriydi aşırı derecede sanki ikize hamileymişim gibi bu hamilelikte karın kaslarım ayrılmış öndeki abdominal kaslar ve bu maalesef estetik cerrahi işlemiyle toparlanabiliyormuş
Glgl Nart Nasıl oldu kaç parmak sizin bende de var malesef kilom 57 hamilelikte önceki kilomdayım ama hiç bu kadar göbeğim olmamıştı sanki 70 kilo göbeği var çok üzülüyorum
Nart NurAyse_nur yaa çok üzuldüm geçmiş olsun. Youtubta vidyolar var onları yaparsan toparlar diyor halbuki 3 gündür yapmaya basladım umudum vardı siz böyle deyince çok üzüldüm.
NurAyse_nur Nart inanin 5 senedir arastiriyorum gitmedigim bölüm doktoru spor kalmadi bu konudan cok muzdarip oldugum icim tedavisi nedir diye cok arastirdim ama malesef üzgünüm karin germe ameliyatindan baska tedavisi yok 😞
Nart Tutaste_ belirti yok görüntüden anlıyorsunuz bir de test edebilirsiniz yotubda diastasiz recti testi yazarsanız vidyosu var deneyebilirsiniz
Nart NurAyse_nur belki de sizde ileri derecede acıklık ve sarkma var o yüzden doktor sadcee amelyat demiştir
NurAyse_nur Nart 4 parmakti sanirim suan oyle hatirliyorum. Bilemiyorum cok ugrastim ama tedavi olamadim
Nihan87 Ameliyatsız geçmiyormuş malesef, benim de iri gebelikten dolayı oldu, geçmiyor geçmeyecek de muhtemelen. İkinci doğumdan sonra daha da kötü olmaz umarım diye dua ediyorum
nidosh Nart fizyoterapist macide var YouTube’da o sezaryen göbeğini geçirici egzersizler var ama diastesiz testi olanlar yapmasın dedi. Kendinde de diasteaia recti varmış ona uygun egzersiz yapmış karnım düzeldi demişti. Ama yazdım ona cevap vermedi ne oluğunu. Belki bir fizyoterapiste sorulabilir