Gamzehamile ultrasonda gebelik yok gibi dedi doktorum ama bı test istedi beta HCG 1065 çıktı gebelik var mıdır
miniminibebek Gamzehamile ultrasonda keseyi görmemiş olabilir ama rahimde kalınlaşma olması lazım onu söylemedi mi 😣siz 2 günde bir kan verin artış düzenli olucak mı dşye zaten değer arttıkça yani günler geçtikçe bebiş de oluşur inşallah 🥰
kdrclb02 Gamzehamile canım normal alttan muayene etmedi mi orda görünürdü? Ben5 haftalıkken gittim kesem görünmedi alttan muayene edince gördü
2melekannesi_ Gamzehamile evet gebelik var hayırlı olsun. Beta 3000 üzeri olduğunda kese ve bebek görünüyor genelde
Gzm122 Evet gebesiniz betanız yüksek ama daha çok yeni olduğundan kese gözükmemiş olabilir çok normal
Gzm122 Gamzehamile diyorum ya kese daha oluşmamıştır çok küçüktür o yüzden görmemiştir. Beta değeri 5 den büyük olduğunda hamilesin senin 1000 küsür çıkmış hamilesin işte