Birbenbirbebek 20 günden sonra artık uyandırmaniza gerek yok diyorlar, sen yinede alarmını kur aynen kendini suçlu hissetmene gerek yok kalkabildigin sürece zorla uyandır emzir gündüz saat başı bile emzirsen olur. Sarılık idrarla atılıyor ne kadar çiş yaparsa öyle atılır yani. Şuan uyuması da muhtemelen sarılık vardır az da olsa ondan da uyanmiyordur