aysecam yapıyor canım yapamıyor diye birşey yok tabi bi aksilik çıkmazsa herşey yolunda giderse kan sulandırıcı iğne kullanıp normal Doğum yapan çok insan var bana da öyle dediler ama araştırma hastanesindeki doktoruma sordum ayrıntılı anlattı içim rahatladı benim