Herkese merhaba. 28 Nisan’da önce suni sancı ile normal doğumu denedik ama bebek strese girince genel anestezi ile sezeryan oldum ve oğluşumu kucağıma aldım. Doğumdan beridir idrarda yanma ve ağrı şikayetim vardı zaten ama doğum nedeniyle olduğunu düşünüyordum.1 haftalık bir antibiyotik kullanmıştım taburculuktan sonra. O antibiyotik bittikten birkaç gün sonra halsizlik ve mide bulantısı başladı, diğer günlerde ateş üşüme titreme kusma da eşlik edince acile gittim. İdrar kültüründe bir sorun çıkmadı ama kanda yüksek derecede enfeksiyon vardı, tekrar antibiyotik başladık. Antibiyotik kullanırken idrarda yanma ve ağrı şikayetim gitmişti. Bir hafta sonra antibiyotik bitti ve birkaç gün sonra tekrar yanma başladı ve kahverengi kötü kokulu akıntı gözlemledim. Tekrardan doktora mı gitmeliyim antibiyotik kullanmak istemiyorum emziriyorum, evde kuru dut çayı vs içmeyi denedim enfeksiyonu düşürüyor diye ama işe yaramadı, ne yapmalıyım bilmiyorum, tekrardan hastalanmaktan korkuyorum