Burcumsuu Kızlar hamileliğimi öğrendiğim günden itibaren hep kız bebek doguruyorum kız bebek görüyorum bir defasında ismi belis olarak söylendi benım gibi olan var mı doğruluk payı var mıdır daha 13 haftalık hamileyim bebeğim cinsiyeti saklıyor
Salihanurrr Burcumsuu ben ilk gebeliğimde hep kız görürdüm rüyamda oğlum oldu tersi çıkar derler ya hani nasip tabi. Allah gönlünüze göre versin
Melos006a Burcumsuu ilk haftalarda bir kızım olduğunu gördüm adını Dilara koymuşlardır hayır Dilara olmaz benim kızımın adı şu olacak diyordum ne diyordum hatırlamıyorum daha sonra cinsiyeti öğrenmeye gideceğimiz gün rüyamda kucağımda yenidoğan kız bebek vardı simsiyah saçlarıyla cinsiyeti öğrendik kızım oluyor adını da Dijan koyucam🫠 ama tam tersini yaşayanlar da oluyor ben ilk çocuğumun erkek olmasını istememe rağmen hep kız hissettim doğru çıktı
Melos006a Burcumsuu ha birde hamileliğin ilerleyen haftalarında çok saçma rüyalar göreceksin bilgin olsun rüyalara çok anlam yükleme 😂😂😂
Salihanurrr Selenavci63 benim şuan 2. Gebeliğim 13 haftalık gebeyim daha cinsiyeti öğrenmedik çok istiyorum kız olmasını bende rüyamda hep oğlan bebek görüyorum 🤣
Burcumsuu Melos006a bilmiyorum rüyaların gerçeği yansıttığını pek inanmıyorum tesadüf diyip geçiyorum ama bazen okadar inandırıcı oluyor ki🤭🤭
ilkbebekannesi Burcumsuu ben hamile olduğumu bilmeden rüya gördüm yeni doğmuş kız bebek.Sonra hamile olduğumu öğrenince de biraz daha büyümüş bi kız bebek gördüm.ve rüyamda gördüklerim gerçekten doğum anı ve 6 aylık kızımın halleriydi