Semakzm_ bence üç kez geçirdim. Doktorum ilaç yazmıştı. Arada yeniliyor. Dut kurusu kaynatıp içmedim doktoruma sormadığım için. Ama iç çamaşırlarımı ayrı hijyen ve buhar programında 90 derece yıkıyorum. Rahimin ıslak kalmamasına özen gösteriyorum. Akıntım olursa iç çamaşırımı sürekli değiştiriyorum. Çiğ kabak çekirdeği tüketiyorum. Bol su içiyorum. Limonlu suda içebilirsiniz. Nioli yağı duydum iç çamaşırınıza damlatıp ütülediğiniz zamanda faydası oluyormuş . Umarım geçer. Geçmiş olsun..