Merhaba arkadaşlar ben 24+2 günlük hamileyim ve hareketlerini yaklaşık 2_3 haftadır hissediyorum bebeğimin ama hafta sonu köye gittik köyde kaldık herhangi bir iş vs yapmadım düğün vs sadece biraz kalabalık içinde durdum şimdi dünden beri bebeğimi neredeyse hiç hissedemiyorum arada çok çok yavaş hissettim gibi ama mesela tatlı yiyip uzanıp elimle falan biraz baskı yaparak ufak tefek hissettim bazen öyle bile hissedemiyorum sizce normal mi acaba