Hsnanr ben normal sırt çantası alıcam kendisi hafif olanından, gerekirse biberon koymaya içine ben göz yapmayı düşünüyorum. Çünki görümcem güzel bi markanın çantasını aldı hem kaba görünüyo hemde bebek eşyasınıda koyunca ağır ve seyehate gidiypmuş gibi büyük görünüyo. Ayrıca 2. Bebiş bekliyorum kızımda kola takılanı kullandım çok ağır oluyo