ikibebelianne-M Burcak61 ayy o teyzeler çok çıksada bu ne hal sismişsin derler ama karnı çıkmayan annelere çok şanslısınız demek istiyorum uykular haram oldu taşıyamıyorum 😂
Burcak61 ikibebelianne-M benim oğlumda da 5 aydan sonra çıkmaya başlamıştı aslında yine çıktı hatta kızımda şu an daha fazla karnım var ama çok zayıftım Xs kemere iki delik açtırmıştım şimdi sadece kemer kullanmıyorum göbeğim pantolonu tutuyor 🙂
ikibebelianne-M Kanye bnde 27+4 vallahi öyle çok büyüdü bar bar bağırıyor burdayım diye ama aşırı zorlanıyorum az olmasını isterdim yatarken destek yastığım olmasına rağmen sanki ağırlık aşağı çekiyor uyuyamıyorum bunları ben oğlumda 30 dan sonra yaşamıştım
Burcak61 Arzu1616 bende sinir oluyorum da çok yaşlı teyzeler normalde ben hamile olduğumu bile söylemedim ama oğlum sağolsun annemin karnında bebek var diye gezdiği için ma ahali biliyor 🤣