Kızlar bugün nst de sancım 80 i buldu kasılma oluyo düzenli değil ama hissediyorum doktorum 2 hafta daha beklerse ona göre normal zamanında doğum olur diyo haftaya Pazartesi de kendi Dr uma kontrolüm var yürüyüş yapmaya devam edeceğim birde böyle olup doğum ne zaman gerçekleşir