Gkcnr Kızlar normalde 27. Haftadayim Ultrasonda 12 gün önde gözüküyorum bugün bebek başaşağı pozisyonda dendi ama nst de sancii çikmadiboyle bisi yasayan oldu mu erken doğum olur mı
Seymaaa05 Benim 32 de bas asagıydı 33 de geri makata dondu şimdi 36 yım aynı makat geliş 🙄 sürekli dönüyorlar içeride 😂daha küçük bide 27 hafta o daha çok döner cankm korkma🩷🩷
Sngl_12022 Benim ilk oglumda 27. Haftada bas asagi dondu 41. Haftaya kadar o sekilde durdu hicbi sorun olmadı erken degil gec dogum oldu 😄 bu oğlumda 29 da dondu basasagi yine 40 hafta bitti gelmiyor