Merhaba.Biz şuan normalde 35 haftalığız ancak doktor 37 haftayla uyumlu dedi.Bir kaç gün önce enfeksiyondan yatış yaptım 2 gün yattım.Ancak şuan özellikle akşamları kasılma ve sertleşme bide vajinada bıçak batması gibi bir ağrı oluyor.Normalde doğum tarihimiz 28 hazirandı ancak doktor bugün 15 haziranda doğar dedi bebeğin kilosuna göre böyle bişey yaşayıp erken doğum yapan oldu mu acaba ciğer geliştirici iğne ve nidicartta kullandım bu arada