E_T rica ederim ne demek 🌸 geçmiş olsun inşallah size de , emzirme esnasında bol bol göz teması kurun ,sevin , öpün, okşayın ve hep güzel şeyler düşünün, bebeğinizi ne kadar sevdiğinizi , o yaninizdayken çok mutlu olduğunuzu , çünkü duygular sütten bebeğe aktarılırmış emzirme esnasında bu sizi rahatlatır, bir de yarım kundak yapmayı deneyin , kendini anne karnında gibi hissedip huzurlu olacaktır, emzirme bitişi göğsünüzün üzerine yatırmak ve saçlarını okşamak da iyi hissettiriyor