Adet oldum demiştim hatırlarsınız ama şimdi pede koyu kahve akıntı gelmiş yerleşme olabilir mi ? Çünkü 2 gün sürebilir yazıyordu internette belkide agri kesici içtiğim icin kahverengi olmuştur ama adetin rengini hiç etkilemedi bu zamana kadar benim ağrı kesici biraz azaltıyordu ama hiç renk degistirmedi. Peçeteye de gelmedi bir şey. Ayy çok sevinmeye başladım 🥹