Merhabalar herkese. Bu forumda uzun zaman önce oldukça aktiftim sonrasında doğum yapıp buralardan ayrılmıştım. Şimdi nasipse 2.bebiş niyetiyle tekrar buralardayım☺️ bat 1haziran ovulasyon ile ilerledim inşallah pozitif sonuç alırım🤲🏻 gecikme olursa test yaparım diye düşünüyorum ama bir yandan da beklemek çok heyecanlı 2.de rahat olurum diyordum ama öyle olmadı yine aynı bekleyiş aynı heyecan var🥰 benimle birlikte bekleyen tüm hanımlar inşallah kısa zamanda beklediğimiz güzel haberleri alırız hayırlısıyla💝