Zulema yani istanbula üzüldüler hakkaride kalabilirmiyiz diye düşündüler😂 herkesin beklentileri farklıdır ama tayinci olunca mecbur olunuyor bir kaç yıl kalınıyor. Yani hiç kalınmayacak bir yer değil. Birkere en büyük artısı hayat ucuz ,cocuğun küçük okul derdi olmucak. Ailelr arkadaş olup gidip geliyorlardı.