Zulema Valla eğer değiştirme imkanınız varsa mutlaka değiştirin şehri, açıkçası berbat ötesi bir yer olduğunu söylüyor sosyal hayat 0 , bildiğiniz dağın tepesinde oturuyorlar ki oturdukları normal bina değil site de oturuyorlar ona rağmen yeri çok kötü. sadece çocuğu sitenin önündeki parka indiriyorlar vs, yüksekova merkeze gidiyor bazen kuaför için vs ne biliyim başka hiç birşeyi yok zaten merkeze de eşi olmadan inmiyor insanları açıkçası öküz gibi bakıyormuş, doktor kontrollerine hep vana gitti kaç saat yol, en son baş edemedi istanbula gelip doğurdu zaten. sağlık açısından da bence çok çok kötü Allah oraya düşene yardım etsin