Merhaba,esimin de 17 yaşındayken çapraz bağları yırtılmış ve kesin ameliyat demiş doktor ameliyat olmuş elhamdülillah güzel geçmiş 3 ay içerisinde toparlandım dedi o süreçte iki bastonla yürümüş tabii
Gelinimizin kardeşinin de çapraz bağları kopmuş o da ameliyat oldu duyduğum kadarıyla ameliyat yapılması gerekiyor