betull_9 Fotoraf nasil atiliyo buraya bilmiyorum bugun dr konturolum vardi yolk sac var haftaya kalp atisi icin gel dedi bebek varmi yokmu anlamadim normalmi bu haftada haftaya kalp atimini duyarmiyim
anneolmakneguzel_ betull_9 ben bebek bile gormemiştim 8de gittim gorduk, acele etme daha oluşacak annesi
deryakrgz betull_9 9 haftada duyanlar var kuzum iyi düşün iyi olsun. Hayırlı haberlerini bekliyoruz 🤲🏻🤗
betull_9 anneolmakneguzel_ iste fotoda atamadim buraya ultrason resmini bebek varmi yokmu anlamadim yaa 😅🤭