Canikoo 8 haftalık hamileyim progestan fitil kullanıyordum . İdrar tahlilinde bakteri çıktığı için kadın doğum doktorum cipro 500 mg sabah akşam kullanmamı istedi sizce bir sorun olur mu ? Emin olamadım
riceandrama Canikoo ben gebeliğimi henüz bilmiyorken idrar yolu enfeksiyonu çıktığı için 5 gün cipro kullanmıştım. Hamileliği öğrendiğimde ise gittiğim doktora sormuştum o da kategoriye göre olumsuz bir değerlendirme yapmıştı. İsterseniz mümkünse başka bir doktora daha görünün garanti olsun