Kızlar merhabaa ☺️ adet oldum ve meme hassasiyetim son güne kadar geçmedi(normalde geçer hemen). Ara ara başımda dönüyor. Adetimin son günü 2 tane gebelik test yaptım ve pozitif çıktılar. Betamda 146 çıktı. Kafam çok karışık. Benim yaşadığımı yaşayan var mı?
Düşük veya kimyasal olmasından korkuyorum. Umarım betam artış gösterir. Belki bana moral olacak hikayeler duyarım diye sormak istedim 🥰