Merhaba, benimde doktorum suyum fazla olduğundan dolayı amniyosentez yapılsın dedi, aynı şey midir bilmiyorum ama yaptıran varsa yazabilir mi? Yaptımak mı iyi yaptırmamak mi karar veremedim. Çünkü çok az riskli de olsa düşük tehlikesi olabilirmiş. 1000/1 gibi. Fakat yaptırmasam şu fazlalılığı da ilerde sıkıntı olabilirmiş. Bu durum başına gelen var mı acaba