Merhabalar 23 haftalık hamileyim ve oğluma kalbinin sağ tarafının gelişmediğini bunun için 3 aşamalı ameliyat olması gerektiğini ve bunların çok zor bir süreç olduğunu söylediler. Böyle bir hastalıkla karışılsşan var mı . Veya bebeği 3 aşamalı ameliyattan geçen var mı ?