Hamileliğimi bilmeden tomografi ve röntgen odasına girmiştim kızlar ve bu benim bugün aklıma geldi bi zararı olur mu bebeğe kalp atışını duyamadik henüz 6+2 görünüyor uygulamadan 4 Haziran da gidicem dr gidince doktorada sorucam ama içim içimi yiyor şuanda