Nacyax Hanımlar kanimda enfeksiyon çıktı birde sürekli ishal olduğumu söylemiştim kan değerim de baya düşük görünüyor bu şekilde yatış yapan var mı ben tahlilleri beklemeden hastaneden çıkmak zorunda kaldım da ne yapayım tekrar akşam gideyim mi
Burnosunn_annesi Nacyax bilgim yok kuzum üstte kalsın geçmiş olsun ama son haftalardasın doktora git aksatma enfeksiyon iyi değil
Nacyax Burnosunn_annesi ya aslinda normal rutin kontrole gideyim dedim ishalden falan bahsettim biranda böyle yatış falan dedi eşimin işi yüzünden kalamadim sonuçlar çıkana kadar çıkınca da bı tedirgin oldum
Burnosunn_annesi Nacyax en iyi bilgiyi doktor verir kuzum baktır referans dışı olup normal diyo bazen doktor ama senin gitmen lazım en kötü acile görün