Kızlar selam 11. Haftamda birden hafif kahverengi kanamam geldi. Çay kaşığı ya da tatlı kaşığı kadar falandır.
Acile gittim vajinal muayene oldum bebeğin kalp atışı görüldü. Ama spektrum muayenesi olamadım. Çünkü doktor çok canımı acıttı ve bende dayanamadım acısına zaten çok kasılmış gergin şekilde gittim…
Doktor progesteran yazdı günde 2 kere kullanıcam.
Aynı durumu yaşayanlar var mı kimisi normal diyor. Doktorum adet kanaması şeklinde olursa tekrar gel bakın dedi. Kendi doktoruma randevu bulmak biraz zor 2 hafta sonraya aldım bayram giriyor çünkü. 2 hafta ilacı kullanacağım