Ecemgny çok koyu renkli olan şeyleri ayır o zaman renginin akacagini düşündüklerini. Bende hepsini 30 da yıkamayi düşünüyorum zaten temizler. Birde makine mikropları öldürmüyomus ütü öldürüyomus o yüzden makinede kafana göre yıka gitsin ütü basınca temiz olacaklar