Papatyam_42 Kızlar bi kaç yerde gördüm karşıma çıkmıştı buraya da yazayım dedim kız bebiş annelerinden dinleyelim birde 🥰 kendi anneme sordum ben 9. Aya 2 hafta kala doğmuşum abim ve erkek kardeşim ise 40 ve 41 hafta da doğmuşlar😅😀
012908- Papatyam_42 valla pek zannetmiyorum erken dogduklarini yani 😅benimki 1.39 da ikinci tam 40 ta geldi 🤣bide 2. Suyunu bile patlatmamiş sancim bile yok gibiydi kalsa kalacakti icerde
kubyus Papatyam_42 kızlar nazlı olurmuş biz tam 40 haftalığız daha gelesi yok kızımın o yüzden yarın sezaryen olucam 😂
Papatyam_42 012908- o zaman herkesin süreç farklı oluyor demek ki😅 iki kız annesi olmak🥰🥰 sağlıkla büyüsünler inşallah 💖
Esseraa22 @Papatyam_42 iki kız doğurdum birisi 40+2 diğeri 41+3 bakalım üçüncüsü nasip bakalim kac haftalık dogacak
Leontiine Papatyam_42 hiç belli olmuyor kuzenim haftasından önce geldi kız bebek. Ben ise keyifçilikten doğmamışım annem öyle diyor en son kadın sabahtan akşama kadar yürümüş anca öyle doğabilmişim😄
Esseraa22 @Papatyam_42 yakalayın getirin erken doguranlari😁😂biraz bizede tüyo versinler nasıl erken dogurmuslar bizmi dogurmayi beceremedik acep erkenden😂3.kizimi bekliyorum valla.zor bulunan ayakkabı numarası gibi olduk 40li bucuklarda oynuyoruz o yüzden kizlar erken dogara ben inanmıyorum kimse inandıramaz beni😂bu arada 41+3 de doğan zorla dogrultuldu yoksa keyfi gayet iyiydi 43 bile görürdü
Rnd_9996 Papatyam_42 Ben de kızımı 40+1 de suniyle doğurdum tansiyonum yüksek çıkmasa daha da bekleyecekti sanırım şuan erkek bebe bekliyoruz kaçta gelir bilmem erkeklere genelde erken geliyor diyorlar
nahirci6041 Papatyam_42 benım ilk kızım 40 haftalıkken zorla suni ıle doğdu şimdi ikinci kızıma hamileyim bakalım bu kac haftalık dogacak😂😂 oğlum tam tersi 38 haftalıkken kendi sancım la geldı😂
Papatyam_42 nahirci6041 bende annem kontrol diye gidiyo doğuma alıyorlar 😂 abim ve kardeşimde sanıcısı oldu ama hep geçmişti günü ikisininde 😅