Merliii Şimdilik normal doğum bekliyorum. Korse kullanımı konusunda kararsızım. Kullananlar var mı? Korse kullanımı konusunda doktorunuz ne diyor? Hangi tür, hangi marka korse kullanmak gerekir? Doğumdan kaç gün sonra, ne kadar kullanmak gerek ?
Sumisali_ Merliii 2 sezaryen oldum doğumdan 10 gün sonra ki kontrolümde doktor kullanamaya başlayabilirsin demişti. Eczaneden almıştın korseyi ama ben hiç rahat edemedim.
hhaziran Merliii ilk hamileliğimde sezaryenden 1.5 ay sonra kancalı korse kullandım. Faydasınıda gördüm. 2. Gebeliğimde arasını böyle çok uzun açmamak için owliden aldım
Merliii Sumisali_ 38+3 üm sıcaklara denk geliyor doğum sonrası dönem. Ben de zor olacağını düşünüyorum. Etkisi çok muydu ? Kesin kullanılması gerekiyor mu sizce
Sumisali_ Merliii sağlıkla kavuşun inşallah🤲 kullanılırsa daha iyi olur tabiki. Ben ilk doğumum da kullannadığım halde ne göbek vardı ne başka bir şey ama ikinci de atanadım aldığım kiloyu ve göbek fazlasıyla kaldı. Kullansam iyi olurdu elbette.
Merliii Ronza Hangisinden kullanmak gerek sadece göbek olan owli doğum sonrası gibi bir şey mi yoksa bacakları da içine alan daha uzun bir şey mi