Yrn10bende yazmaya cekiniyodummm bende 12 kilo aldımm 😈😈😈amaan hepsi veriliyo 23+1 im pişman deilim ya hamilelik özel bişey kendimi iyi hissedyrm cınkı zayıf hamile kalmıstım kimsede kilo almısım demiyo biraz yuzun toplamıs diyo napım gece bebem istyo yumurta kırıp yiyorum tahin pekmezz oooh mis 👯♀️👯♀️