Slmcnmyeniben Kızlar biliyorum pik değil ama bundan öncekiler çok aşırı silik çıkıyordu bugün biraz daha belirginleşti adetin 23 üncü günü düzenli olmuyorum tahmini kaç güne tam belirgin olur sizce
Negatif Slmcnmyeniben canım testi saat kaç gibi yapıyorsun ve en az 2 saat önce sıvı tüketimini bırakıyor musun? Silik çıkması bunlarla da alakalı olabilir çünkü. Çoğunun eksik bilgisi ile gündüz 11 ile akşam 20 arasında 2 saat önce sıvı tüketimi kesilerek yapılmalı testler
Slmcnmyeniben Cimcime30 ya inşallah canım 🥰 testim de fazla kalmadı inşallah yumurtlama görürüm bu ay da sağlıklı bir gebelik elde ederim 🙂↕️
Slmcnmyeniben Negatif evet öyle yapıyorum canım 12 gibi biseyler yiyip içmeyi bırakıyorum 2 de test yapıyorum ama mesela 12 de bıraktım ya o zaman lavaboya girmiyorum 2 ye kadar beklemiş oluyorum
Mavideniz26 Negatif benim aldığım teste sabah 8de yapılıyor diye okudum hergün aynı saate yapılmasıda önemliymiş